Selasa, 8 Jun 2010

Jalan2 Makan Angin











5/6/2010 - baru2 ni kami sekeluarga pergi berjln2 ke perak, LWOT... pada mula kami seronok bermain air di sana..tetapi di pertengahan hari kami jadi x seronok...tiba2 anak ku ARINA hilang tiada bersama kami sewaktu makan tengahari... swaktu bermain2 air arina ade bersama ku... tp swaktu mkn tghri arina hilang di pandangan mate kami...aku trus bergegas mencari arina di sekitar kwsn tersebut....di kolam mandi x ade.... aku trus tuju ke tmpt bli mkanan..aku trdgr suara bdk menangis..aku tgk ade org berkerumun aku terus tolak org2 di situ sekali aku tgk anak ku rupanye...Ya Allah syukur aku jumpa semula anak ku..aku terus peluk n dokong arina .. aku ucapkn terima kasih pd org yg cube memujuk anak ku...baru aku rase bagaimana hati seorg ibu yg kehilangan ank2 mereka... boleh jadi gile aku klu aku x jumpa arina mase tu... aku hampir2 nk meraung bile x jumpa arina...




Hanya tuhan je tahu perasaan aku...lepas ni aku akn lebih berhati2 bile bwk anak2 keluar dr rumah....








1 ulasan: