Jumaat, 21 Mei 2010

My 1st Daughter...




arina berusia 3 bulan


Pada 21/8/2007 aku selamat melahirkan seorang anak perempuan yg ku berikan nama ARINA FARZANA BINTI HAMIZI...kini berusia 3 tahun.... pengalaman mengandungkan dan melahirkan Arina ini cukup menduga aku sbg seorang ibu...maklumlah kali pertama melahirkan seorang anak dari rahim sendiri..... pada mulanye aku ingin sangat menimang cahaya mata lelaki tetapi bukan rezeki ku anak perempuan yang di anugerahkan untuk ku buat pertama kali alhamdulillah smuanye selamat dan anak yg kulahirkan juga cukup sifatnye...syukur...


Cari punye cari tempat bersalin akhirnye aku bersalin di POLIKLINIK UMRA (KLINIK PAKAR2 BERSALIN) @ HOSPITAL UMRA Di Shah Alam. Tak de lah mahal sgt kos bersalin nye...Aku cukup suke dgn Doktor Ummul die yg sambut baby aku...Arina mase lahir Ya Allah..putih gebunye die..... x de lah besar sgt cume 2.80kg je... putih gile muke die mcm salji lh agaknye....




Tetapi arina kuat menangis mase dalam pantang....siang tido malam menangis.... lagi skali menguji kesabaran aku....... tetapi bile makin membesar alhamdulillah makin ok dh die..makin bijak pulak tu... skrg dh pandai cakap... hmmm asik bergaduh je lh kami ank branak....tp klu x de arina hati ibu rasa sunyi je....eheheheheheh







arina nak masuk 3 tahun .... tgklh suke bergaya...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan