Jumaat, 21 Mei 2010

X10DER Dahlya

Assalammualaikum....kpd mereka yang membuke dan terbuka blog aku ni...
Aku saje je suka-suka bt blog ni utk tatapan kwn2 dan catatan yg ku rase nk kongsi dgn korg smua...

Baru2 ni aku ade la tlg2 biras aku jualkan pakaian muslimah tp kire fesyen terkini lh semua pringkat blh pakai tua ke mude ke...remaja,dewasa,kanak2 pun blh pki..... X10Der namenye...


Aku ni x pandai meniaga tapi ku cuba2 gak lh tunjuk2 kt orang..x sangka ade jgk yg berminat gembira gak hati ku bile dapat sambutan....eeheheheeh...

Aku bermula mncari pembeli dari geng2 aerobik aku...x10der ni ade mini skirt nye so blh di pakai sebagai menutup punggung.....
Untuk pengetahuan korang x10der ni die berasingan , 2 sarung tangan & 1 mini skirt, size (XS & S),(M & L),(XL & XXL). Terdapat dalam 5 colour hitam,putih,cokelat gelap,krim dan kelabu.

Buat mase ni aku ade 3 kaler je koleksi peribadi.Nanti aku tempek kan gambar yang aku gaya kan bersama X10der Dahlya ini.....


Maksud x10der ini adalah memanjang kan dan melabuh kan baju2 kite yang singkat2... contoh di bawah ini.....








X10DER DAHLYA ..COLOUR BLACK... RM29.00 ONLY



So klu ade sape2 berminat boleh lh contact aku ye... jgn malu2.... klu korg malu aku lagi lh malu...ihihiiihihih

my ctc no:017-2185802(yatie)

Ini lah contoh fesyen X10DER
**boleh di gayakan bile2 mase ke pejabat or bersantai..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan